БГ | EN

Три дни в Лас Вегас

След едно невероятно лято в щата Масачузец, по програмата Work and Travel, с приятелите ми решихме да си направим кратко пътешествие. Първата ни дестинация беше Лас Вегас. Отидохме там със самолет и изненадите започнаха още с кацането. Когато пристигнахме на летището, първата гледка, на която станахме свидетели беше изключителна. Летището беше пълно с игрални зали и беше осветено от разнообразните светлини на игралните машини.

Когато излязохме извън летището, за пръв път усетих истински пустинен климат. Беше вечер, а се чувствах като през топъл ден на плажа. Веднага бях впечатлена от високите палми, които стърчаха високо над сградата на летището.

Бяхме изморени, но след като се настанихме в хотела, решихме да се разходим из града, за който толкова бяхме слушали. Е, оказа се, че е точно като по филмите. Целият град светеше, беше пълно с игрални зали и екстравагантни личности. Имаше хора от цял свят, имаше и много млади хора, които бяха дошли единствено за да се забавляват. След дългата разходка се прибрахме, за да съберем сили за следващият ден.

Вторият ни ден в Лас Вегас беше доста интересен. Запознахме се с куп хора с различни интереси от всякакви националности. Катерихме се по палмите, обиколихме всички казина и хотели, които изглеждаха като дворци. В един от хотелите ни спря костюмиран мъж, който ни раздаде талони за безплатни питиета в топ хотела, пред който се намират известните пеещи фонтани. След невероятния ден, който прекарахме обикаляйки улиците на Лас Вегас, се прибрахме обратно в хотела и се приготвихме за вечерта.

Вечерта беше дълга и вълнуваща. Благодарение на талончетата, които получихме по-рано, се оказахме с предимство и влязохме през VIP зоната на заведението. Пихме по няколко коктейла, танцувахме и не мислехме за нищо – просто се наслаждавахме на момента. Гледката от заведението беше неописуема. От прозорците се виждаха пеещите фонтани, а точно зад тях всички лъскави хотели, включително и Айфеловата кула. Прекарахме незабравима нощ!

Третият ден беше по-кратък, тъй като трябваше да се приготвяме за път. Въпреки това си направихме една дълга разходка като за последно и дори се качихме на една много висока кула. От нея се виждаше целият град, а на върха й имаше атракциони. Качихме се на въртележката и чувството беше неописуемо! Признавам, че си беше предизвикателство, но се почувствах все едно летя и то не къде да е, а в Лас Вегас!

Привечер трябваше да се организираме и да напуснем Лас Вегас. Направихме си последни снимки и потеглихме. Тръгнах си от там с невероятни емоции и усещах, че скоро пак ще посетя този изключителен град на забавленията. Атмосферата, обстановката и преживяванията в Лас Вегас няма да забравя до края на живота си!